Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí: 17:00 - 19:00 hod.Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí: 17:00 - 19:00 hod.
Úterý: 17:00 - 19:00 hod.
Telefonické podání: +420 731 466 804
Poštou na adresu Obecní úřad Bohatice, Bohatice č.p. 79, 470 02 Česká Lípa
Elektronicky na e-mail: obecbohatice@tiscali.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 2ivan5c
Elektronickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
---|---|
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) | 300 Kč |
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu | |
- jednostranně formát A4 | 4 Kč/ks |
- oboustranně formát A4 | 8 Kč/ks |
- jednostranně formát A3 | neposkytujeme |
- oboustranně formát A3 | neposkytujeme |
- kompaktní disk (CD) | 15 Kč/ks |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) | Kč |
ostatní náklady | dle skutečně vynaložených nákladů |
Informace ze dne | Obsah |
7.10.2024 | Odpověď na dotaz - třídění odpadů.pdf |
19.8.2024 | Dotaz ohledně správy a údržby veřejného osvětlení v obci |
Informace ze dne | Obsah |
14.3.2023 | Dotaz ohledně systémových věcí odpadového hospodářství obce |
Informace ze dne | Obsah |
22.11.2022 | Odpověď na pověřence GDPR anonymizovaný.pdf Smlouva o zřízení pověřence pro ochranu osobních údajů GDPR.pdf Bohatice_Jmenování pověřence.pdf |
4.4.2022 | Odpověď na dotaz ze dne 4 dubna 2022.pdf |
6.1.2022 | Dotaz na dodavatele energií.pdf |
Informace ze dne | Obsah |
9.7.2020 | Odpověď na žádost o poskytnutí informací ze dne 1_7_2020.pdf |
Informace ze dne | Obsah |
2.9.2019 | Odpověď na žádost o poskytnutí informace ze dne 17. 8. 2019 |
Informace ze dne | Obsah |
27.11.2018 | Odpověď na žádost o poskytnutí informace ze dne 13. 11. 2018 |
5.11.2018 | Odpověď na žádost o poskytnutí informace ze dne 23.10.2018 |
10.10.2018 | Odpověď na žádost o poskytnutí informace ze dne 26.9.2018 |
28.05.2018 | Odpověď na žádost o poskytnutí informace ze dne 22.5.2018 |
05.04.2018 | Odpověď na žádost o poskytnutí informace ze dne 22.3.2018 |
Informace ze dne | Obsah |
21.08.2017 | |
30.07.2017 | |
24.07.2017 | |
27.06.2017 | |
29.03.2017 |
Poskytnutí informace - Informace o způsobu třídění a nakládání s odpady v obci |
20.02.2017 | |
30.01.2017 | |
29.01.2017 |
Poskytnutí informace – zápis OZ ze dne 28.12.2016.pdf |
Informace ze dne | Obsah |
18.10.2016 | Žádost o informace Bohatice |
23.02.2016 | Investiční plány obce na rok 2016 |
Pondělí: 17:00 - 19:00
Úterý: 17:00 - 19:00
Středa - Pátek: ZAVŘENO